X

Pakket versturen bij PostNL-punt

Je kunt bij ons je reeds gefrankeerde pakketten ook afgeven om te verzenden of retourzendingen afgeven.

 

Pakket ophalen bij PostNL-punt

Bezorger gemist? Dan brengen we je pakket naar een PostNL-punt in de buurt. Het adres staat op het kaartje dat je krijgt van de bezorger. Ophalen kan vanaf 15.00 uur op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag).

Bezorgen we het pakket op jouw verzoek bij een PostNL-punt? Dan krijgt je geen kaartje van de bezorger. In dat geval kun je op track & trace zien waar en wanneer je je pakket kunt ophalen. Dit werkt als volgt:

Legitimatie mee?

In sommige gevallen moet je je legitimeren om je pakket in ontvangst te nemen. Dit is afhankelijk van het type zending. Wil je zeker weten of je je moet legitimeren? Kijk dan op track & trace. Of neem voor de zekerheid gewoon een (geldig) legitimatiebewijs mee.

Legitimatiebewijzen zijn:

  • een paspoort
  • een rijbewijs
  • een Europese identiteitskaart

Handtekening voor ontvangst

Soms vragen we je om een handtekening als je je pakket komt ophalen. Bijvoorbeeld als de afzender het pakket aangetekend heeft verstuurd. In track & trace kun je zien of dit het geval is.

Pakket laten ophalen door iemand anders

Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Dat kan alleen met het kaartje dat je krijgt van de bezorger. Degene die jouw pakket komt ophalen moet zich altijd legitimeren. Ook vragen we hem of haar naar je adresgegevens.

Hoe lang blijft een pakket op een PostNL-punt liggen?

We bewaren je pakket 1 week voor je op het PostNL-punt. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

In verband met Corona kunnen de pakketten op de volgende momenten gebracht en afgehaald worden:
Woensdag tussen 16.00 en 19.00 uur
Vrijdag tussen 15.00 en 20.00 uur
Zaterdag van 14.00 tot 20.00 uur. 

Of neem even contact met één van ons op. 
Rolinde: 0630650878
Rob:  0683708159